| | | | | | | | | | | | | | | |

23. Castell d’Escornalbou (100 Cims) des de Duesaigües-l’Argentera

Sortida familiar, curta i fàcil que ens durà des de l´estació de Duesaigües fins al castell d´Escornalbou, una muntanya inclosa a la llista dels 100 Cims de la FEEC.

El tram de pujada al castell d´Escornalbou és una mica decebedora. La pista que hi puja seguint el PR C-28 està cimentada. La baixada seguint el PR C-88 sí que és interessant, amb trams de camí empedrat que ens deixarà a L’Argentera. El Camí Ral (Camí Vell) ens portarà fins a Duesaigües seguint el torrent de l’Argentera.

El Castell mereix una visita. L’entrada costa al voltant de 6€ i té una durada d’una hora.

VARIANT SORTIDA PER DUESAIGÜES

Podeu descarregar-vos el track de la Variant Ruta ST23 a fi de seguir un camí de sortida des de l’estació que evita camins amb cadenats. És més llarg, però tindrem millors vistes del viaducte ferroviari d’En Seula, menys espectacular que el conegut viaducte dels Masos, però també interessant.

ELS TRENS

– ESTACIÓ DE SORTIDA/ARRIBADA: Duesaigües-L’Argentera (Rodalies). L’estació no té cap servei, només una sala oberta que fa de sala d’espera. Es troba apartada dels dos nuclis de població, però més propera a Duesaigües.

Tot i això, millor consultar els horaris actuals dels trens:

– Rodalies de Catalunya